miercuri, 13 noiembrie 2013

calendar




                                                                                      Animation Image 564340



             O nouă dimensiuune a timpului ce ne apasă


             Iată că a sosit şi Postul Crăciunului! Vă aşteptaţi să ajungă aşa repede? Sincer, eu nu credeam că vine acum. Nu ştiu de ce, dar m-am tot gândit că ehehee, mai durează... Ei, n-a fost aşa,  e aici!

             Afară e cald, peste 9- 10 grade, frunzele la unii copaci n-au căzut, iarba este verde-verde, pot spune că şi trandafirii au boboci gata să-nflorească. Chiar am văzut liliac înflorit!

             Ceva totuşi nu e-n-regulă!
             Am aflat! Nu sunt pregătită pentru timpul acesta. Nu pentru vremea de afară, ci pentru timpul în care ne pregătim din ce în ce mai frenetic pentru sărbătorile de iarnă.

             Am făcut o plăcintă cu mere, se coace, dar parcă nu am acea bucurie cum era altădată când mă pregăteam de lăsatul secului...

              Cum am spus, ceva parcă nu-i în regulă!
              Poate trece!

              Incerc să abat tristeţea sau ce-o fi, cu aproape toate articolele venite pe net prin newsletters, port corespondenţă cu oricine se nimereşte, intru pe Facebook şi... încerc să-mi fac tot mai mulţi prieteni (zic eu inteligenţi ) de la care aş avea ceva de învăţat, cu care să am un dialog mai altfel, dar şi aici e aşa o ... deziluzie, ca să zic aşa!!!  încât sunt nevoită să dau drumul la televizor, să caut Antena 3 sau B1 sau RTV sau Realitatea sau chiar TVR1 pentru emisiuni cu şi despre corupţie, bârfe, acuze etc. Oricum, comparând unele emisiuni cu viaţa noastră monotonă, la televizor e mai multă acţiune  şi nu te plictiseşti, te ia groaza pentru ce perspective avem...

               Si-atunci, încerc să citesc sau să recitesc ceva... ce carte, ce autor?

                Si când mă gândesc că acuş, acuş vine şi Moş Crăciun!!!...


                                                        Funny Image 365471                                                             

miercuri, 13 noiembrie 2013, Ploieşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu