marți, 19 aprilie 2011

Acea limbă "nouă" care vine din Africa...

                    Această nouă descoperire mă descumpăneşte puţin. Nu mă aşteptam sa nu fim noi, europenii, şi, de ce nu, noi, românii, "mama" tuturor popoarelor şi, implicit, a tuturor limbilor vorbite în Europa.


                   Mă simt ca şi cum am fost furată de ceva ce ne dădea puţină demnitate, puţin respect în Europa şi în restul lumii. Sunt dezamăgită!

                   Nici fenomenul de îmbătrânire a populaţiei şi sporirea numărului de bolnavi Alzheimer nu-mi strică ziua ca această "limbă-mamă" africană!  Nici religiozitatea în ipostazele ei sociologice nu mai prezintă interes, chiar dacă este o temă la zi, ca să zic aşa, fiind noi în ajunul sărbătorilor pascale.
                   Sunt tristă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu