sâmbătă, 19 martie 2011

Face to face with memories

                                                    


                        Multe amintiri m-au învăluit astăzi. Cauza? Probabil Luna care s-a apropiat inacceptabil de mult de Pământul nostru străvechi.  Sau poate astenia de primăvară?

                           Doream să scriu ceva frumos,  de primăvara ca să zic aşa, dar, căutând în bibliotecă o carte de reportaje, pentru că renunţasem la scris, am găsit şi re-răsfoind colecţia revistei National Geografic, am descoperit un număr cu şi despre vikingi. Chiar dacă nu mai doream să scriu nimic despre aceşti vajnici luptători blonzi, frumoşi ca nişte zei, sălbatici şi cruzi ca hienele, n-am rezistat ispitei şi am început să citesc articolul. Multe lucruri ştiute deja, altele mai puţin.


                       Nu am starea sufletească necesară să traduc şi să scriu acum despre ei, dar peste câteva zile, când va trece şi efectul de Lună, sigur.


                      Articolele mele despre vikingi au supărat unele persoane, şi nu mai doresc să supăr pe nimeni.  Sigur e astenia de primăvară!

                          Ceea ce mă încântă la aspectul revistei National Geografic,pe lângă  articolele bine doccumentate, sunt fotografiile. Fotografiile sunt fenomenale!


                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu