miercuri, 16 martie 2011

"Masca literei"

Danemarca























                       Ce forţă creatoare şi nefastă pot avea, deci, cuvintele!


                         Astăzi mă pregăteam  să scriu despre altceva. Mă preocupa de mult acea migraţie de triburi indo-europene. De ce au fost numite aşa, de ce au plecat din regiunile natale, şi, după cum se spune, cum se face că germanicii din nord, proveniţi din aceste triburi şi stabiliţi in Europa de nord erau blonzi, masivi, puternici, in comparaţie cu populaţiile cunoscute de noi, triburile iraniene si celelalte?
                       Dar, un comentariu referitor la blogul meu mi-a stricat planurile.  Nu stiu dacă stimatul "Anonim" va mai citi ceva din cele postate de mine, si, dacă după exprimarea adevărat sau intenţionat stâlcită, de străin puţin cunoscător al limbii române, va mai urmări blogul. Mi-a plăcut comentariul. Iar precizarea lui Anonim cred că este corectă.  Yes, Daissy = Nanna!  Iar colaborarea cu Alex about Danemarca  este virtuală. Ca si prietenia. In rest, dragă Anonimus, better days!
All the best!

Un comentariu:

  1. Multumesc foarte mult Daissy/Nanna

    Mult(e) oamenii din Romania locuinta si munca in Danemarca fara probleme

    Eu este numai anonim daca eu nu ai un alte posibilitate

    Cu respect

    RăspundețiȘtergere